17 Ekim 2007 Çarşamba

Beyaz çikolatalı & Ahududulu Böğürtlenli Muffin

Women's Weekly'nin muffins kitabından muffin'lerim.
12 adet muffin çıkıyor. Ben silikon muffin kalıbı yerine , kağıt muffin kaplarında yapmayı tercih ettim bu kez.
300 gr. kek un
150 gr. pudra şekeri (ben 100 gr. kullandım)
120 gr. ince kıyılmış pudra şekeri
1 yumurta
180 ml. buttermilk
125 gr. eritilmiş yağ (ben 80 gr. kadar light Becel kullandım)
1 çay kaşığı vanilya esansı
75 gr. ahududu
75 gr. böğürtlen

Un, şeker ve kıyılmış çikolatayı bir kapta karıştıralım.
Diğer bir kapta, yumurta, buttermilk, yağ ve vanilyayı karıştırıp kuru malzemeleri ekleyelim. Ahududu ve böğürtleni tahta kaşık ile ilave edelim ve meyvelerin bir kısmını da muffin'lerin üzerine ilave edelim. 170 derece ısıtılmış fırında 20 dakika pişirelim.
Servis sırasında arzu edilirse üzerlerine pudra şekeri serpelim.
Afiyet olsun.