23 Temmuz 2008 Çarşamba

Happy Cookie Day ve TV Programları...

15 gün önce, kurabiye sipariş sitem olan "Happy Cookie Day"in web tasarımı tamamlandığı an, sitemi yapan web tasarımcısı ile msn'den sitenin son hali üzerine konuşuyorduk. "Herşey tamamdır" dediğimizde, kendisi bana sipariş kısmından bir mail attığını ve sistemin çalışıp çalışmadığını kontrol etmek istediğini söyleyerek "e-posta adresinize bakabilir misiniz" dedi.
Evet bir e-mail vardı ama kendisinden değil, SHOW TV'dendi. Telefon ile irtibat kurmak yerine e-mail'i tercih etmelerinin sebebi ise, o an henüz irtibat adreslerimin web sayfamda kayıtlı olmamasıydı. Kendileri ile irtibata geçmemi istiyorlardı.
Ne yalan söyleyeyim, web tasarımcımın dalga geçtiğini düşündüm. Bu mail'i kendisinin yazıp yazmadığını sorduğumda kesinlikle kendisinin yazmadığını söyledi.

Aynı gün içinde kendileri ile irtibata geçtim ve 2 gün sonra Happy Cookie Day kurabiyeleri için kendilerini mutfağımda misafir ettim. Pazar günü akşam üzeri 16:00'da SHOW TV'de yayınlanan "Evlere Şenlik" programında kurabiyelerim görücüye çıkacak :)

Program çekiminin olduğu günün sonrasında, Teoman adımı değiştirip bana bir müddet "ŞÖHRET" diye hitap etti :) İkinci bir kanaldan farklı bir program için irtibata geçildiğinde, yeni ismimin hakkını verdiğini düşündük :)
Kanal 24'te haftasonları yayınlanan Tasarım Dükkanı adlı program "Happy Cookie Day"i haber yapmak istediğini söyledi. Geçen hafta sipariş yoğunluğum sebebi ile kendilerini kabul etmem mümkün olmadı. Çekimler için bugün için randevulaştık. Nihayet bugün öğleden sonra "Tasarım Dükkanı" için de çekimimizi gerçekleştirdik. Programın geçmiş bölümlerini internetten izlediğimde, şimdiye kadar böyle bir programın varlığından haberdar olmayışıma üzüldüm.
Programda her hafta 3 farklı konuda, tasarım üzerine sohbetler edilip tanıtımlar yapılıyor.

Benden başka ne haberler var... Aslında fotoğrafları çekilmiş, arşivde bekleyen pek çok kurabiye birikti. Sanıyorum bir dahaki post'ta kaldığım yerden kurabiyelerime devam edebilirim.

Bu aralar Bursa için birtakım hazırlıklara başladım. Bursa'da 'hoşgeldin bebek' organizasyonu ve parti malzemelerinin bulunduğu bir showroom açma hazırlığı içindeyim. Mekanda Happy Cookie Day'in her kategorideki kurabiyesini Bursa'dan temin etmek mümkün olacak. Her ne kadar Bursa'daki mekanda ben bulunmayacaksam da İstanbul'dan her iki şehirdeki siparişleri de idare etmeye çalışacağım.

Bursa ile ilgili detaylardan hazırlıklarımız tamamlandığında ayrıntıları ile bahsedeceğim için şimdilik bu kadar diyor, herkese sevgilerimi gönderiyorum.