28 Nisan 2008 Pazartesi

Kurabiyelerim BRIDE's Dergisinde

Nisan ayı başında BRIDE's dergisinden arayıp, "aşk" konulu kurabiyelerimi, "düğün pastaları" sayfalarında kullanmak istediklerini söylediklerinde çok mutlu oldum. Aynı duyguları Eve Dergisinin şubat ayı sevgililer günü özel sayısında benzer talep ile telefonum çalınca da yaşamıştım. Kurabiyelerimin, butik pasta konusunda uzman firmalarla aynı sayfalarda yer alması, benim için gerçekten gurur verici. Hem de hiçbir şekilde böyle bir tanıtım için çaba sarfetmezken, aranmak ve talep edilmek ekstra önemli benim için.


Aslında psikoloji eğitimi almış olan, idealleri doğrultusunda kendi anaokulunu kurmuş, okuluna adını vermiş ve yıllarca işletmiş olan ben, kendi diplomalı mesleğimi yaparken bile kurabiye süslerken aldığım hazzı almamıştım...

Güzel bir hafta dileği ile herkese sevgilerimi gönderiyorum.