20 Ağustos 2007 Pazartesi

Hazırlıklar- 1


Arkadaşlarımın, kuzenlerimin, hatta tanımadığım insanların mutlu günlerindeki heyecanlarına ortak oldum. Onların nikah şekerlerini, bebek kurabiyelerini hazırladım / hazırlanmasına yardımcı oldum. Şimdi sıra kendime geldi. Cumartesi gecesi evleniyoruz. Teoman'a "Düğünümüzde gelin damat kurabiyeleri armağan etmek istiyorum" dediğimde heyecanıma ortak oldu. Kurabiyelerin ebadına uygun özel kutular sipariş edildi, altlıklar hazırlandı, aileye özel olmasını amaçladığımız için aile soyadına göre etiketler yazıldı. Yukarıda resimleri görülen 200 gelin ayakkabısı, 400 kalp (200 gelin-200 damat) toplam 600 kurabiye, 2-3 gün içinde hazırlanıp bitmiş olacak. Anlaşıldığı üzere bu hafta bende tarif, yeni pasta, börek çörek yok. Bu hafta, blog'umda da kurabiyelerimin hazırlık aşaması ile geçecek.
Herkese kolay gelsin... Sanıyorum en çok da bana :) Sevgiler.