3 Ocak 2011 Pazartesi

Yeniyıl Cupcake'leri

2010 yılı Happy Cookie Day için koşturmanın bol, dinlenmenin az olduğu bir yıldı. Uykusuz geceler, sürekli iş yetiştirme telaşesi güzeldi. Yaptığım işten zevk almanın yanı sıra, işimdeki hızlı tempoyu seviyorum ben.

İşimle ilgili, haftalık, aylık, sezonluk istatistikler tutuyorum. Her ay kaç bebeğe, kaç nişana kurabiye hazırladığımız, haftalara göre kaç kilo tereyağ, un, şeker hamuru kullanıldığı vs..
2 yıldır hafta hafta hepsi kayıtlı. Geçmişe dönüp bakmak, gelişmeleri görmek şahane.

Kurabiye Kursunun 2010 yılı katılımcı sayısı 450!. Benimle birlikte 1 yılda 450 kişi kurabiye süslemeyi öğrenmiş.

2010'u, hızlı temposuna yakışır bir şekilde kapattık yeni yıl kurabiye ve cupcake'leriyle. Öyle ki son 5 gün atölyede kamp kurup her gece eve sadece 2 saatliğine uyumaya gittim. Bir önceki haftanın da extra yoğun temposu ile evin yolunu artık unutan ben, ruhen ve bedenen insan kılığından çıkmış bir şekilde adete robota dönüşerek, çalıştım, çalıştım...

Sonuç... Fotoğraflarda..

Hazırladığımız cupcake'lerde temel 3 farklı set çalıştık hep. Sağolsunlar Happy Cookie Day sipariş verenleri hiç modellere karışmazlar, sana ve zevkine güveniyoruz deyip tüm çalışmayı bana bırakırlar... Setler genellikle 30 adet ve üzeri sayılardan oluştu. Modellerin belirgin olmasını istediğim için kalabalık setleri fotoğraflamak yerine içlerinden birer model cupcake alıp görüntülemeyi tercih ettim.

Tüm cupcake'lerin yanında set halinde kurabiyelerini de teslim ettik.

Kurabiyelerimiz bir sonraki postta...