4 Ocak 2011 Salı

Yeni Yıl Kurabiyeleri

3 yıldır her aralık ayında olduğu gibi bu yıl da yeni yıl için hazırlayabileceğim alternatifleri belirledim, fotoğrafladım, yeni yılın son 10 günü de seçeneklerimiz üzerinden kişiye özel siparişleri almaya başladım.

3 yıllık tecrübeme dayanarak söyleyebilirim ki kimse 12 adetlik set istemiyor :) 12 modelden karışık 40, 50, 60, 100 adetlik siparişler geliyor. Bunların pek çoğu da yılbaşı ağacına asmak için talep ediliyor.

Yılbaşı ağacına asılmayacaklar da çubuklu kurabiye olarak buket şeklinde tercih ediliyor. Benim de en çok sevdiğim seçenek buket şeklinde çubuklu kurabiyeler.

Ağaçlara asılacak kurabiyeler sipariş verenlerin zaten evlerinde bulunan ağaçlara monte edileceği için çam ağacına asılan kurabiyelerden fotoğraflarımız yok. Benim hazırladığım kurabiye ağacını "az kurabiye" ile fotoğrafladım. Bitmiş ve teslim edilmiş halinde 50 kurabiye mevcuttu.


Muhtelif kurabiye buketleri, evlere, firmalara teslim edildi.





Bu yıl bir de küçük kurabiye kutuları hazırladık. Zemini renkli, kapağı asetat kutular kurabiyelere çok yakışıyor.


2011 Yeni yıl kurabiyelerinden farklı olarak bir de "Mutlu Yıllar" yazdığımız beyaz ağırlıklı setler vardı.

"Sweet Treats" konseptli yeniyıl kurabiyesi hediye kutusu.

Farklı alternatifler,


Tekli hazırladığımız yeni yıl temalı kurabiyeler minik çantaları içinde teslim edildi.

Ve son olarak , bir denizcilik firması için hazırladığımız, her kutunun içinde 4 farklı model "firmanın logosu, dümen, yelkenli ve çapanın" bulunduğu 50 kutu kurabiye yeni yıl içindi. Kutulama aşamasını ben üstlenmediğim için bitmiş halinin fotoğrafı ne yazık ki yok.