26 Kasım 2010 Cuma

Malezya - Delectable - Su

Evet! Kabul ediyorum.. Gezi programımızı oluştururken birinci önceliğim Petronas Kulelerini görmek değildi. Ben Malezya'ya Su ile tanışmaya gittim.

Su (Delectable)... 2006 yılının başından beri blogunu, yaptığı sanat eseri ürünlerini takip ettiğim, tarzına hayran olduğum, Amerika'daki eğitiminin yazılarını merakla beklediğim, Malezya'ya döndüğünde açtığı dükkanlarına bayıldığım Su... Tanıştım :)

Delectable Malezya'da şu an iki çok şık alışveriş merkezinin içinde hizmet veriyor. Üçüncü dükkan da yolda, geliyor.


Malezya'da bulunacağımız tarihler belli olduğunda ilk işim Su'ya bir mail yazmak oldu. Dolayısıyla benim varlığımdan da haberdar oldu. Geri dönüş yaptığı mail'inde "bana zaman ayırmak istediğini" söylediğinde herşey şahaneydi benim için.

Farklı kültürlerde yaşıyor olsak da, yaptığımız iş aynı olduğunda o kadar ortak şey vardı ki konuştuğumuz. Harcadığımız emek, iş yetiştireceğiz diye uykusuz geçen geceler, ellerimizden hiç çıkmayan boyalar...



Su 'nun yarattığı pek çok karakter var. Hepsinin de birer ismi. Beni cupcake'lerinin üzerindeki kahramanları ile tanıştırdı.


Nefis cupcake'lerinin ve karamelli mısırlarının tadına baktık..

Konuşmamızın gidişatında beni çok şaşırtan, hatta ilk 30 saniye idrak edemediğim diyaloğa gelince...

(pek çok kez ürünlerimin ne kadar dayandığını ve en uzak nereye gönderdiğimi sorduktan sonra)


- Kurabiyelerin çok yaratıcı, çok başarılı..

- Teşekkürler Su..

- Ne kadar süre tazeliğini koruyor demiştin?

- Paketlerinde muhafaza edildiğinde en az 3 hafta..

- Delectable içinde Happy Cookie Day kurabiyeleri satabiliriz, senin markana özel korner hazırlayabiliriz..

- ???!!! Nasıl yani !!!


Benim hiç aklımın ucundan bile geçmeyen teklif...

Aralık ayında ilk deneme gönderimini gerçekleştiriyoruz :)



Malezya'ya 400 metre yüksekten kuş bakışı...

China Town



Little India