26 Nisan 2010 Pazartesi

Parti Kurabiyeleri


Yayınlanmayı bekleyen kurabiyeler birikti, birikti ve artık işin içinden çıkılmaz hale geldi... Pek çok hazırladığım kurabiyeyi artık fotoğraflamadan teslim etmekteyim.
Kimi zaman sitem dolu mail'ler alıyorum "Bizim için hazırladığınız kurabiyeleri yayınlamadınız" diye, ama maalesef çoğunun fotoğrafı elimde olamıyor. Zamana karşı yarıştığınız bir işiniz varsa ve günlük rutininiz 200- 250 kurabiye süslemekse, siparişlerinizi resimlemek her zaman mümkün olmayabiliyor. Üzülerek söylüyorum ki hiçbir şeye vaktim yok. Mail'lerime yanıt vermeyi bile çok aksatır haldeyim. Kendi blog'uma dahi gün içinde girmem neredeyse imkansız. Bana en kolay ulaşabileceğiniz iletişim aracı telefon. Çünkü telefonla konuşurken kurabiye süslemeyi aksatmamayı başarabiliyorum :)
Geceleri bilgisayar açmamayı uzun zamandır prensip haline getirdim. Bu sebeple fotoğrafları çekilen kurabiye ve cupcake'leri düzenlemek gün içine kalıyor, gün içinde kurabiye hazırlamaktan fırsat olmuyor falan falan...

Gelelim parti kurabiyelerine. Bu aralar yeni merakım bakırdan yapılmış kurabiye kalıpları. Bu konuda ciddi bir koleksiyona ulaştım bile. Bakır kurabiye kalıplarının ebatları bizim standart kurabiyelerden biraz daha büyük, 10 cm. üzeri... Kalıpların fiyatları da standart kalıpların fiyatından -dolar üzerinden- 6 misli kadar fazla...
Sinem'in geçen yıl düğün kurabiyelerini hazırlamıştım. Geçen hafta konuştuğumuzda "Bir parti için kurabiye hazırlar mısınız?" dediğinde, gözümün önünden yeni kalıplarım geçti. Fikrimi söylediğimde koşulsuz kabul etti.
Ortaya işte bu kurabiyeler çıktı...
Yarın bir sürü, bir sürü bebek kurabiyesinde görüşmek üzere...