28 Nisan 2010 Çarşamba

Kurumsal Kurabiyeler

İki farklı reklam & organizasyon ajansının kurabiyelerini hazırlıyorum uzun bir süredir.

Fotoğraflarda da görüleceği üzere, kurabiyeler ajansın müşterisi olan firmaların ürünlerinin şekillerinde. Ajans ve firmalar arasında yapılan toplantılara kurabiyelerin sunumunun farklılık kattığını düşünüyorum.

Yapılan çalışma hiçbir ürünün kalıbı olmadığı için biraz zaman alsa da, kurabiyelerimin fotoğraflarını çekerken, ortaya çıkan konsepti seviyorum.

Persil, Vernel, Fa, Perwoll ve Pril'den oluşan kurabiyeler "Henkel" için,


İçinde yeni ürünleri olan Tatlımmm'ın da kurabiye olarak hazırlanıp sunulduğu set "Sütaş" için,


Scotch-Brite bulaşık süngeri şeklinde hazırladığım kurabiyeler 3M için,


Activex sıvı el sabunu, ve üzerinde "Beni yıka" yazan ellerin olduğu (ama fotoğrafta görülmeyen) hatta fotoğraf çekimi bir hayli aceleye gelmiş set, "Evyap" içindi.

Bir başka çalışmayı ise MESS'in Çırağan Sarayında yapılan 50. yıl kutlamaları için hazırladım.
Her ne kadar fotoğrafta 4 adet kurabiye görünse de kurabiyeler 380 adetti.


Mayıs Ayı Kurabiye Kursu Programına buradan ulaşabilirsiniz.