8 Mayıs 2009 Cuma

Kurabiyeler ve Cupcake'ler


Anneler Günü için hazırladığım hediyelikler haricinde, haftasonu düzenlenecek diş buğdayı, bebek mevlüdü ve baby shower için teslim ettiğim kurabiye ve cupcake'ler.

Anneler Günü alternatiflerini hazırlarken çok fazla bir yoğunluk beklemiyordum. Rutin haftasonu siparişlerimde her çarşambadan sonra ciddi bir yoğunluk yaşadığım için 3 -5 Anneler Günü siparişini de ekstra alabilirim düşüncesindeydim. Ancak siparişler olağan dışı bir yoğunlukla adeta yağmaya başlayınca, çarşamba günü öğleden sonra siparişleri kapamak zorunda kaldım. Çarşamba gününden itibaren yanıtlayamadığım tüm e-mail'lerime, pazartesi gününden itibaren dönebileceğimi belirtmek istiyorum.


Bugün tüm şehirdışına gidecek Anneler Günü siparişlerimi kargoya teslim ettim. Happy Cookie Day bu yıl "Anneler Günü" şehir dışı siparişlerinde İzmir ve Ankara'ya çalışarak 28 güzel İzmirli ve Ankaralı anneye kurabiye & cupcake teslim etti.

Şimdi sıra İstanbul'da... Bu gece ve yarın full time iş, sonra pazar günü Bursa... E, benim de annem var :)

Tüm annelerin "Anneler Gününü" şimdiden kutluyorum.