11 Mayıs 2009 Pazartesi

Annelere ...

Geçtiğimiz haftasonu için hazırladığım çeşitli Hoşgeldin Bebek, Baby Shower ve Bebek Mevlüdü kurabiyelerini perşembe günü sahiplerine teslim edip, aynı gece bu kez 50'ye yakın Anneler Günü siparişinin hazırlığı için mutfağa girdim. Görüntüler fırsat bulup fotoğraflarını çekebildiklerimden.

Kargo aracılığı ile İzmir ve Ankara ağırlıklı olmak üzere, Türkiye'nin çeşitli illerine, kurye aracılığı ile de İstanbul içinde annelere ulaştırıldılar.

Fotoğrafları düzenlerken "Aaa bunu da hazırlamıştım, tabii ya bu da vardı" şeklinde aynı telaşeli anları tekrar yaşadım.

İlk fotoğrafta görünen mini cupcake buketleri, 'son dakika' siparişleri. Çarşamba gününden itibaren gelen hiçbir siparişi alamamıştım. Ta ki cumartesi günü teslimat hazırlıkları sırasında gelen 3'lü cupcake buketi seti siparişine kadar. Tüm siparişleri bitirip, teslimata geçtiğimde, gelen siparişi her ne kadar yapamayacağımı söylesem de "Teslimat günü önemli değil, pazartesi salı farketmez, yeter ki siz siparişi alın" denince, "Ha gayret Didem" şeklinde cumartesi akşamüzeri son dakika kargoya verilmek üzere Gaziantep'e giden siparişleri de yetiştirdim.

Pazar sabahı Bursa'daydık. Terzi kendi söküğünü dikemez derler ya, her iki anneme de ne kurabiye, ne cupcake yapabildim. Anneler Günü hediyelerini de her zamanki aceleci tavrımla 1 ay öncesinden verdiğim için elimi kolumu sallaya sallaya gittim :)

Pazartesi, yani bugünü de, kendime tatil ilan ederek, kurabiyelerime minik bir mola vermiş oldum. Çünkü bu hafta da aynı tempo ile devam ediyor olacak...

Papatyalar, Seattle'daki Gülriz'in anneciğine armağanı... :)