9 Temmuz 2007 Pazartesi

Plaj Kurabiyeleri ve 3 teşekkür


Bu kurabiyeler Cem'e yapıldı. Cem kim? Henüz tasarım aşamasında olan, benim butik pasta ve kurabiyelerimin yer alacağı internet sitem http://www.happycookieday.com/ 'un web master'ı. Bu konuyu Teoman'la uzun zamandır konuşuyorduk. Markamızın 'Happy Cookie Day' olmasına karar vermiştik. Ama sitemin bu kadar çabuk alınacağını ve faaliyete geçeceğini ummuyordum. Cuma günü sitemin domain'inin ve mail adreslerimin alındığını öğrenince havalara uçtum. Tamamıyla sürpriz oldu benim için :) Cem'e de kuru kuruya teşekkür etmek istemedim. Bu esprili kurabiyeleri dün Onun için hazırladım. Web tasarımcısına ihtiyacı olan ya da olacakların aklının bir köşesinde bulunmalı http://www.execreative.com/.
İkinci teşekkürüm Pastaland'e. Çok uzun zamandır Pastaland'in müdavimiyim. Her gittiğimde gösterdikleri yakın ilgi ve samimiyetleri gözardı edilecek gibi değil. Cumartesi günü alışverişim sonrası hiç beklemediğim (bence büyük jest olan) armağanları, beni çok mutlu etti. Çok teşekkürler Özlem Hanım.
Üçüncü ve son teşekkürüm ise Annem'e. (Kayınvalide kelimesinden hiç hoşlanmıyorum). Sevinçlerime, heyecanlarıma ortak olduğunuz için, benimle ve yapacaklarımla ilgili hayalleriniz, ürettiğiniz projeler ve verdiğiniz her anlamdaki tam destek için çok çok teşekkür ederim. Tamamı ile size ve hobilerinize özel bir pasta şu an zihnimde yapım aşamasında...
Cem, umuyorum kurabiyelerin hoşuna gider :) Herkese güzel bir hafta dileği ile.