28 Aralık 2010 Salı

Doğumgünlerine kurabiyeler, cupcake'ler

Doğumgünü kategorisinin ilk seti Pelin Hanım için yapılan cupcake'ler.
İki farklı mekanda kutlanan doğumgünü için iki farklı cupcake seti hazırladım.

İlk set ayakkabı, çanta, alışveriş ve 30 yaş temalı idi.



İkinci set, fuşya ve portakal rengi ağırlıklı idi. Al Jamal'de kutlanan doğumgününe eşlik etti.



Tuğçe Hanım için hazırlanan cupcake'leri, talepleri doğrultusunda siyah-beyaz hazırladım.

Ulus 29'daki geceye eşlik eden cupcake'ler...

Paulina Hanım'ın kızı Kayra'nın ikinci doğumgünü kurabiyeleri, pembe-beyaz ve melek konseptliydi.

Minie Mouse temalı cupcake'ler, Defne'nin 3. doğumgünü içindi.

Alya'nın doğumgünü kurabiyeleri de melek temalıydı.

Ayşegül için hazırladığım cupcake setiyle, ailecek hem evlilik yıldönümlerini, hem de Kaan'ın 1.5 yaş gününü kutladılar.

Marina Hanım'ın oğlu ve eşinin doğumgünü için hazırladığım rengarenk cupcake seti,


Marina Hanım için, yine aynı hafta içinde, iki farklı konseptte daha cupcake hazırladım.


Geçen yıl Berat'ın bebek kurabiyelerini, mevlüt kurabiyelerini hazırlamıştım.
Berat şimdi 1 yaşında ve balonlu kurabiyeleri.

Doruk için hazırladığım 1. doğumgünü kurabiyeleri.
Doruk için pasta da hazırlamıştım ama maalesef fotoğrafı çekilemeden teslim edildi.
Mustafa için hazırlanan kurabiye ve cupcake'ler...
Set Mersin yolcusuydu.

Kaya ve Can'ın ilk doğumgünü için hazırlanan kurabiyeler Zonguldak yolcusuydu.
Ve son olarak Oğuzhan için hazırlanan, Fenerbahçe temalı doğumgünü kurabiyeleri...

Yarın yıldönümleri, aşk ...