15 Haziran 2010 Salı

Düğün - Nişan - Kına Kurabiyeleri / Cupcake'leri

Sayfama fotoğraf ekleme zaman aralıklarım giderek iyice açılıyor, farkındayım. 2-3 gün içinde ekleyeceğim farklı konseptte kurabiyeler, cupcake'lerle arayı hızla kapatacağım...
Haftanın ilk konsepti düğünler...

Görülen tüm düğün nişan kına kurabiye ve cupcake'lerini son 4 gün içinde hazırladım. Tüm kurabiyeler ve cupcake'lerde adetler bir hayli fazla olduğu için görüntü kalabalığına sebep olmaması açısından tekli fotoğraf çekimleri yapmayı daha hoş buluyorum.

İlk kurabiyeler Seda & Arda çiftinin düğün öncesi "kızlar partisinin" kurabiyeleri...







Filiz & Ulaş çiftinin düğün kurabiyelerini asetat kutu içinde gelin & damat figürlü hazırladım.

Didem & Kemal çiftinin düğün kurabiyeleri yine asetat kutu içinde klasik kalp, gelin & damat figürlü kurabiyeydi.
1 yıl önce nişan kurabiyelerini hazırladığım Birce'nin, bu kez kına kurabiyelerini hazırladım.


Didem & Kemal çiftinin düğününden 3 gün önce gerçekleşen kına gecesi için, Didem'e kaftan görünümlü kına kurabiyeleri hazırladım.

Serap & Ali Çiftinin nişanları için hazırladığım ürünler, bugünün son fotoğrafları...
Çiftin isminin yazılı olduğu cupcake'ler, lila ve pembe tonlarında çiçeklerden oluşan mini cupcake buketleri, Aşk arabası şeklinde hazırlanan kurabiyeleri, isimlerinin yazıldığı tuzlu kurabiyeler, fotoğrafları çekilemeyen portakallı kekler ve patates dolgulu külah tuzlular nişan gecesinin diğer ikramlıklarıydı...



Yarın sırada bebek kurabiyeleri var...