7 Mayıs 2010 Cuma

Aşçıyı Öp !

Mutfak temalı silikon kalıpları 8-9 ay önce keşfettiğimde çok eğlenceli gelmişlerdi. Siparişlerimde bir kaç kez kullansam da kalıbı, asıl amacım, anneler günü için talep edilen ürünlerimde kullanmaktı.

Nitekim öyle oldu, daha önceden ön hazırlık yapıp, anneler gününe özel çalışmalar yapacak maalesef vaktim olmasa da, bu hafta içinde aldığım ilk "anneye özel" siparişte düşüncemi uygulayıp, "Aşçıyı Öp" temalı cupcake'lerimi hazırladım.

Pembe ve Kahverenginin uyumunu çok severim. Anneler Gününe özel siparişlerimin neredeyse tümünde aynı temayı çalışıp, aynı renkleri kullandım.
Bu konuda bana güvenen, tasarımlarını tamamıyla bana bırakan, hatta hatta "Bize de sürpriz olsun" deyip anneleri için hazırlattıkları siparişlerini paketlerini açtıklarında görecek olan herkese çok teşekkür ediyorum.