11 Ocak 2010 Pazartesi

Sevgiliye...


2010 yılının ilk gününde 1 Ocak'ta, belki de pek çok kişi bir gün öncesinin yorgunluğunu üzerinden atmaya çalışırken sabah 07:00 mesaisiyle işe koyuldum. Bu kez farklı bir heyecan ile...

Sevgililer Gününde, yıldönümlerinde, çoğu zaman bahanesiz sadece hediye vermek isteyen çiftlere yaklaşık 2 yıldır aşk kurabiyeleri hazırlıyorum.

Benim kurabiye maceram, 2008 yılında Eve Dergisinin "Sevgililer Günü Özel Sayısı" için kurabiye hazırlamamı talep ettiklerinde başlamıştı.

Bu kez 2010 yılında yine bir derginin Şubat Ayı "Sevgililer Günü" özel sayısı için koleksiyonumdan bir kısım paylaştım.

Heyecanlıyım, 15 yıldır, aralıksız hiçbir sayısını kaçırmadan aldığım Sofra Dergisi'nde ürünlerimin fotoğraflarını görmek, tariflerimi paylaşmak, gerçekten çok farklı olacak. Kimbilir belki ilerleyen sayılarda farklı konseptlerde devamı da gelir :)

Üstteki fotoğraf, atölyemde kurulan fotoğraf stüdyosundan, ürünlerim arasından benim fotoğrafladığım bir kare...

Aslında bu sevincimi dergi çıktığı gün paylaşmak istiyordum ama, birkaç gündür çok miktarda "Sevgililer Günü" için hazırlayacağım setler sorulmaya başlayınca küçük bir tüyo vermek istedim.

Yoğun olarak sorulan bir başka soruya cevap ise, iş trafiğimi Sevgililer Günü öncesi 4-5 günü "Aşk " konseptli Kurabiye ve Cupcake kursları verebilecek şekilde ayarlayacağım.