2 Aralık 2009 Çarşamba

Cupcake Buketleri

Bayram için hazırladığım siparişler içinde, söz birliği edilmişçesine, en çok mini cupcake'lerden oluşan buketler talep gördü.

Farklı renklerde çiçeklerle bezenmiş, 25 civarı cupcake buketi hazırladım.

Son 1 ayda fotoğraflayamadan teslim ettiğim pek çok siparişim oldu. Klasörde yayınlanmayı bekleyen pek çok fotoğraf var. Blogumu sürekli güncelleyemememin baş nedeni, son zamanlarda yoğun talep nedeni ile haftada üç güne çıkardığım ve 5'erli gruplar halinde gerçekleştirdiğimiz kurabiye kursları. Aralık ayı kurs programı da aynı tempoyla devam etmekte.
Atölyemde çalışmaya başladığımdan beri eve hiçbir şekilde iş götürmüyorum. Buna bilgisayarımdaki fotoğrafları düzenlemek de dahil. Böyle olunca da doğal olarak pek çok şey zaman yetersizliğinden erteleniyor.
Bu haftayı, birikmiş fotoğrafları ve bu haftanın siparişlerini yayınlamakla geçirmeyi, önümüzdeki hafta başı da "Happy Cookie Day 2010 Yılbaşı Kurabiye ve Cupcake Koleksiyonunu" yayınlamayı planlıyorum.
Benim için bu hafta ağırlıklı olarak düğün, nişan ve kına haftası...
Herkese güzel bir hafta diliyorum.