2 Kasım 2009 Pazartesi

Doğumgünü Cupcake'leri

Kendimi tekrarlamaktan sıkılıyorum... Hele ki kurabiye ve cupcake hazırlayan pek çok arkadaşın bloglarında "Didem Hanım'dan esinlenilerek yapılmıştır" dipnotu düşülmüş ürünlerimin benzerlerini görmekten iyice sıkılıyorum. Not düşmeden yapılan (ç)alıntıları zaten hiç saymıyorum.

Gerçekten üreten birkaç arkadaşı ayrı tutarak yazıyorum, madem çoğunluk kurabiye ve cupcake konusunda yeni şeyler üretmek yerine, varolanı tekrarlamayı ve hazıra konmayı seçiyor; o zaman buyrun seyire...

Cupcake'ler, aslında sipariş veren Sibel Hanım'a da sürpriz oldu. Sofa Otel 'Longtable 'da 8 kız kutlayacakları, arkadaşları Nazlı Hanım'ın doğum günü için, daha önce hazırladığım cupcake setlerinden birisi üzerinde konuşurken, ben kendisine "Bambaşka bir şey ister misiniz" deyip konsept hakkında biraz da ipucu verince fikrimi tereddütsüz kabul etti.

Cupcake'leri en sevdiğim tonlar olan baharat tonlarında hazırladım...