20 Temmuz 2009 Pazartesi

Bebek Kurabiyeleri ve Teşekkür

Bebek Kurabiyelerini cumartesi günü kutlanan baby shower partisi için 40 adet hazırladım.

Geçtiğimiz hafta içinde blog'umdaki trafikte Facebook'tan gelen ziyaretçi sayısı ilgimi çekmişti.
İkiz Bebeklerin Kurabiyeleri başlıklı post'a verilen linkten gelen ziyaretçilerin kaynağını, daha sonra bir yakınım vasıtasıyla öğrendim.
İkiz bebeklerin kurabiyelerini, TEGV'in siparişi ile Gülben Ergen'in bebekleri Ares ve Güney için hazırlamıştım. Gülben Ergen, Facebook'taki kişisel profilinde http://www.happycookieday.com/ adlı bir albüm açıp, bebekleri için hazırladığım kurabiyelerin fotoğraflarının tümünü sayfasına eklemiş.
Kendisinin, kurabiyelerimi tüm sevenleri ile paylaşacak kadar beğenmesi beni gerçekten mutlu etti. Kendisine Facebook aracılığı ile teşekkür mesajı göndermek istesem de profiline erişemediğim için, bunu buradan yapmak istedim.
Teşekkürler Gülben Ergen...