26 Mayıs 2009 Salı

Düğün, Nişan ve Kına Kurabiyeleri

Geçen hafta sonu yapılan düğün , nişan ve kına gecesi için hazırladığım kurabiyeler.
Nişan Kurabiyeleri, Bige & Okan, Düğün kurabiyeleri, Zeynep&Taner, Kına Kurabiyeleri, Canan&Mustafa çifti için hazırlandı.




Daha önceki yazımda yoğunluğum dolayısı ile yardımcı aradığımdan bahsetmiştim. Sanıyorum yardım konusunda çok açık bir bilgilendirme yapmadığım için, kendi mutfaklarından da yardım edebileceğini düşünen arkadaşlar oldu.

Benim tercihim, birlikte çalışabileceğim bir arkadaştan yanaydı. Kurabiye pişirecek, süslemeye hazırlayacak, gerektiğinde malzeme tedarik edecek, poşetleme ve paketleme yapacak, kurabiye süsleme işini yine sadece benim yapacağım, bana zaman kazandıracak birini arıyordum. Aradığım kanı buldum.

İlginiz için teşekkür ederim.