15 Mayıs 2009 Cuma

Düğün Kurabiyeleri


3 günde toplamda 9 saat uyku uyuyarak, bugün itibarı ile 700 adet kurabiye teslim ettim.
Fotoğrafta görünen kurabiyeler 300 adet olup, Adana'ya gittiler.
Aynı model kurabiyelerden ayrıca 200 adet de İzmir'e bir nişan için gönderdim.

Bebek kurabiyelerini dün teslim etmiştim.

Kına kurabiyeleri yarın sabah teslim edilecek.


Şimdilik iş bitti. Ama ben de bittim :) 1 saatlik bir moladan sonra bu kez "Baby Shower Partisi" hazırlıkları için iş başına geçeceğim.
O kadar yoğun bir tempoyla çalışıyorum ki, gece gündüz birbirine karışmış durumda. İlk kez bu hafta siparişlerimde yardımcı ile çalıştım. Buna rağmen pek çok siparişimi geri çevirdim.
Her ne kadar dirensem de, artık Happy Cookie Day'i ev ortamından, atölye ortamına çıkarma zamanı geliyor.
Siparişlerim tek kişinin başa çıkamayacağı düzeyde ve kendime, aynı ortamda çalışmak üzere yardımcı arıyorum.
Kurabiye ve cupcake süslemekten, detay işlerle uğraşmaktan zevk alan, sabrına güvenen ve benimle çalışmak isteyenler lütfen bana, info@happycookieday.com 'a mail atsınlar.