26 Nisan 2009 Pazar

Kurabiye Kursları / Cookie Classes

Nisan ayı, kurabiye ve cupcake siparişleri yanında kurabiye kursu porgramları ile de yoğun bir aydı.
Selma Hanım'ın oğlu Arel için cupcake'ler ve kurabiye buketi hazırladık birlikte.

Ayşegül Hanım'ın süslediği kurabiyeler üsttekiler.


Ayşe ve Arzu ile kurabiye süslemek için Bursa'ya gittim. Benim ilk şehir dışı kurabiye kursu deneyimimdi. Daha önce Bursa'dan, benimle birlikte kurabiye süslemek için gelen Esra'cığım beni çok şaşırtmıştı. Defalarca sormuştum kendisine "Gerçekten sadece benim için mi geldin?" diye :) Ayşe ve Arzu ikinci Bursalı grubum. Ayşe ve Arzu'nun kurabiye bloguna buradan ulaşabilirsiniz.
Nitekim, beni şaşırtan ikinci çılgın kurabiyeci, Ankara'dan sabaha karşı yollara düşüp birlikte kurabiye süslemek için gelen Hülya Hanım. Şimdiye kadar, birlikte kurabiye süslediğimiz arkadaşların çoğunluğu ile irtibat halinde olsam ve görüşsem de, bazıları ile aramızdaki iletişim çok farklı oldu. Hülya Hanım işte onlardan biri. Seremoni Organizasyon'un sahibi olan Hülya Hanım sayesinde, ilerleyen günlerde Ankara'da organizasyonlar butik kurabiye ile tanışacak.
Ancak maalesef o güne ait bir tek fotoğrafımız yok.
Aynı şekilde Çiğdem de kursuma İzmit'ten geldi, kardeşi Meltem ile birlikte.
Nisan ayı, fotoğraflama imkanı bulamadığım 4 kurabiye kursu daha vardı.
* Hale Hanım'la ikiz yeğenleri için doğumgünü kurabiyeleri,
* Sibel Hanım'la eşinin doğumgünü için aşk kurabiye ve cupcake'leri,
* Selin Hanım'la Paskalya Kurabiyeleri,
* İpek ve Selen'le cupcake'ler çalıştık.
Nisan ayı sonuna kadar olan kurabiye ve cupcake kursu trafiğimin performansını, yaz döneminde (Mayıs- Haziran- Temmuz aylarında) düğünler için hazırlayacağım kurabiyelerin kesinleşmiş yoğunluğu ve sıkışık iş trafiğimden dolayı göstermem pek mümkün görünmüyor.
Kurabiye ve cupcake kurslarına, sonbaharda devam etmek dileği ile, gösterdiğiniz ilgiye çok teşekkür ediyorum.