30 Mart 2009 Pazartesi

Aşk Kurabiyeleri

Aşk Kurabiyelerini 10 gün önce Ankara'ya göndermiştim.
Geçtiğimiz haftasonu olağanüstü bir performansla kurabiye ve cupcake hazırladım. Sevgililer Günü döneminden daha uykusuz bir dönem geçirip, Cumartesi günü başlamam gereken fotoğraf kursuna dahi maalesef gidemeyerek tüm siparişlerimi teslim ettim.


Cumartesi günü öğleden sonra son siparişimi teslim edip, eve dönüp uyuma planları yaparken, telefonum çalınca herşey bir anda değişti :) 1 Nisan'da dünyaya gelmesi beklenen Efe Bebek (ki tüm programım Çarşamba günü kurabiyeleri teslim etmek üzerine yapılmıştı) erken davranınca,
eve dönüp 70 adet bebek kurabiyesi ve 100 adetten fazla tuzlu bebek kurabiyesi yetiştirdim pazar günü sabahına.
Az sonra başlayacak kurabiye kursumuza kadar bu postu yayınlamak istedim, bir daha zaman bulamayabilirim.
Kurabiye kursu demişken, bundan birkaç ay önce bir pazar günü Zeynep'le kurabiye yapmıştık birlikte. Benim ilk tanıştığımız anda kanımın ısındığı biriydi Zeynep. Sıcak, cana yakın... Nitekim, kurs bitiminden sonra da çok kez mail'le görüştük.
Geçen gün bir blog açtığının ve kurabiyelerini sergilemeye başladığının haberini aldım Zeynep'ten.
Mutlu Dükkan Bir insana blog'unun ismi bu kadar mı yakışır :) Başarılar Zeynep...