16 Şubat 2009 Pazartesi

3 gün böyle geçti

Sevgililer Günü haftasına girerken yoğun olacağım belliydi. Ancak Çarşamba, Perşembe ve Cuma günü ve gecesi yaşadığım tempoyu anlatmak için olağan dışıydı diyeceğim... ama o da yetersiz kalacak, doğa dışıydı! Bünyem hala daha kendine gelebilmiş değil. Başımı koyduğum her yerde hala uyuyorum. 72 saatte uyunan toplam 10 saat uyku ve Cuma gecesi hiç uyumadan çalışma... Her şey bitti, teslim edildi ben kanepeye bir uzandım... gerisini hatırlamıyorum :) Bugün bile uykudan "Nereye ne yetişecek?" psikolojisi ile uyandım.

Neler mi sığdı 72 saate? Bir kurabiye kursu (Gülsüm ile birlikte aşk kurabiyeleri yaptık, bir dahaki post'ta yayınlayacağım ), 52 Kutu (her kutunun içi 12 adet) Aşk Kurabiyesi, 4 farklı doğumgünü kurabiyesi seti, bir baby shower pastası ve kurabiyeleri, 4 farklı kişiye teslim cupcake setleri ve düğün kurabiyeleri...

Kurabiyelerin bazıları, Ankara, İzmir, Antalya ve Bursa'ya gitti.

Fotoğraflarda 3 günden kesitler var. Aşk kurabiyelerini değil ama, yaptığım diğer kurabiyeleri ve cupcake'lerin detaylarını yayınlayacağım.


Herkese güzel bir hafta diliyorum.