8 Ocak 2009 Perşembe

Baby Shower Kurabiye ve Cupcake'leri

Kurabiyeler ve cupcake'leri bugün hazırladım, yarın teslim edeceğim. Anne adayına sürpriz bir "baby shower" partisi için istendi.

Daha önceki siparişlerimde hazırladığım nazar boncuklu "hoşgeldin bebek" kurabiyeleri ve tüm sipariş verenlerin "Can" Kurabiyesi şeklinde adlandırdıkları kurabiye setlerinden karma bir set hazırladım.
Aslında bebek çoraplarının daha önce "bebek patikli hoşgeldin bebek" pastasının kombini şeklinde de pembesini hazırlamıştım ama yayınlamaya fırsat bulamamıştım. Ben bu çorapları çok seviyorum :)




Mavi tonları ağırlıklı bebek kurabiyelerinin yanında, ayrıca "siyah & beyaz" bebek arabası şeklinde kurabiye istendi. Daha önce hiç siyah renkte bebek kurabiyesi çalışmamıştım, değişik oldu.




Ve uyuyan bebek cupcake'leri... Bu cupcake'lerden şimdiye dek toplamda yaptığım sayı sanıyorum 1000'i geçmiştir. Hastane odalarına ikramlık en çok talep edilenlerden...


Dün,bloğumdaki yorumların yanı sıra, bloğumu takip eden, daha önce telefonla sipariş amaçlı görüştüğüm, irtibatta olduğum, pek çok kişi, firma, ajans, telefon ile doğum günümü kutladı. Hepsi benim için sürprizdi. Çok mutlu oldum. İyi ki varsınız. Herkese sonsuz teşekkürlerimle...