30 Aralık 2008 Salı

Mutlu Yıllar

Hayatımda geçirdiğim en yoğun tempolu, en uykusuz haftayı, fotoğrafta gördüğünüz son kurabiye siparişimi de az önce kuryeye teslim ederek bitirmiş bulunuyorum.

Tekil siparişlerime, bir firmanın özel müşterilerine armağan etmek için sipariş verdiği, 80 kutu (400 adet) yeniyıl kurabiyesi siparişi de eklenince son 5 günümü 2000 adetten fazla kurabiye yaparak geçirdim. Hazırladığım 80 kutu kurabiyenin fotoğrafı yok. (Firma reklam yapmamayı prensip edinmiş bir Amerikan firması. Kutuların içinde bulunan logolu kurabiye fotoğraflarının reklama gireceği düşünülerek alınmış bir karara saygı duyarak yapılan sözleşme gereği, ben de fotoğraf çekmedim. )

Yeni yıl kurabiyelerinin arasına 2 set bebek kurabiyesi, 1 set nişan kurabiyesi ve 30 adet de 50. evlilik yıldönümü kurabiyesi girince 'atom karınca'dan beter hızla çalışmam gerekti.


Son bir haftadır, evimizin kaçan düzenine hiç sesini çıkarmayan sevgili eşime, her gün aralıksız 11 saat çalışan fırınıma, kilolarca hamur yoğuran Kitchen Aid'ime ve baskı makinama, hayatıma kattıkları kolaylıklardan dolayı teşekkürü bir borç bilirim :)

Şimdi kendim için mutfağa girmek istiyorum artık. Kütük Pasta (Buche de Noel) yapmak gibi bir planım var.

Pastam ile yılın son post'unda yarın görüşmek üzere...