28 Kasım 2008 Cuma

Havuçlu Kek

Havuçlu kek benim favori kekimdir. Fotoğrafta görünen kekin özelliği, içindeki tüm malzemelerin organik olmasıdır.

Kekin yapımında


Aybar Doğal Besi Yumurtası

Doğa Esmer Şeker

Harnup Pekmezi

Karahan %100 ORGANİK Un

One Nature ceviz ve kuru üzümünü kullandım.




Blog'umun yeni yüzü için göstermiş olduğunuz ilgiye, yorumlarınıza ve mail'lerinize çok teşekkür ederim.


Mail ve telefon ile birçok kişi nerede yaptırdığım konusunda sorular sordu. Mail'lerin birkaçına cevap verebilsem de çoğu zamansızlıktan yanıtsız kaldı.


Kısaca, ben blog'umu sağ alt köşede linkini görebileceğiniz, ABD'de yaşayan bir blog tasarımcısına (Darcy) yaptırdım. Tüm detayları ve Darcy'ye teşekkkürümü bir dahaki post'a saklıyor ve kurabiye yapmaya gidiyorum.


Herkese güzel bir haftasonu dileğiyle, sevgiler.