20 Kasım 2008 Perşembe

Düğün Kurabiyeleri

Fotoğrafta gördüğünüz kurabiyeler, kurabiyenin üzerinde fotoğrafı görünen çifte benden hediye.

Adaşım Didem, bundan yaklaşık 7-8 ay önce bana ilk siparişini vermişti o zamanki erkek arkadaşı, şimdiki eşi için. Daha sonra devamı geldi... Ne siparişleri sırasında, ne teslimat sırasında hiç birbirimizi görmedik hatta sesimizi bile duymadık.

15 gün önce, kendisinden gelen bir mail ile beni düğününe davet etti. Çok mutlu oldum. Düğün tarihinde kurabiye siparişlerimden kendime ayıracak vaktim bile olamadığı için üzülerek gidemeyeceğimi ama aynı gün için kendisine bir armağanım olacağını söyledim. Üstüste gelen siparişlerden onu bile gerçekleştiremedim.



3 gün önce Didem'den düğün fotoğraflarını gönderdiği bir mail aldım. Yine çok mutlu oldum :) Fırsat bu fırsat deyip gönderdiği fotoğraflardan bir düğün kurabiyesi arajmanı yapıp, bugün kurye ile işyerine yolladım. Şu dakikalarda eline ulaşmış olması gerekiyor.

Umarım beğenir :)


Mutluluğunuz daim olsun ...