28 Ekim 2008 Salı

Tüm Blog Sahiplerine Geçmiş Olsun



Cuma gününden beri blog'u olan herkes gibi benim de kolum kanadım kırık gibiydi. İlk başta "Acaba internette mi sorun var blog'lara giriş yapılamıyor" diye düşünürken. Blog Manşet'te gördüğüm yazı ile irkildim. Sonrası malum, bloglarımızdaki karartma, Digitürk gerçeği vs...


Pastanbul'u ilk açmaya karar verdiğimde beni profesyonel bir iş ortamına sokacağını, sayesinde tanınıp, marka olmaya kadar giden bir yolu çok kısa zamanda alacağımı bilmiyordum.

"Happy Cookie Day" bu blog sayesinde var oldu. Her ne kadar tüm profesyonel işlerimi Happy Cookie Day'den sürdürmüş olsam da blog'um da hiçbir gün ihmal etmediğim ve etmeyeceğim ilk göz ağrım. 3 gündür ağlak bir suratla dolaşmamın da, moralimin dibe vurmasının sebebi de hiç hak etmediğimiz bir muamele ile karşı karşıya olmamızdı.

Bu 3 karartma gününde her ne kadar legal yollardan blog'larımıza giriş yapamadıysak da tüm engelleri aşıp blog'umu ziyeret eden herkese çok teşekkür ediyorum :)


Tüm blogspot uzantılı blog sahiplerine geçmiş olsun...


Cuma günü eklediğim kurabiyelerimle bu haftaya yeniden merhaba demek istiyorum.