22 Nisan 2008 Salı

Tuzlu Muffin

Ev için artık tatlı hiç bir şey yapmama ve yememe kararı aldık. Akşam yemeklerinde de sadece 1 çeşit zeytinyağlı ve bol salata ile besleniyoruz. Yoksa gidişat hiç iyi değil...
Bu muffin'ler yarınki sabah kahvaltısına. Kahvaltıda krep, muffin serbest :)


Tarif herhangi bir yerden değil. Şimdiye kadarki deneyimlerime dayanarak, ezberden. Sıcak sıcak birini de yedim, gayet yumuşak ve lezzetliydi.


3 yumurta, 1 su bardağı çiçek yağı, 1 su bardağı yoğurt, (ben ekşimek üzere olan süzme yoğurdu kullandım) 2 su bardağı kepek unu, 2 çorba kaşığı siyah zeytin ezmesi, 1 paket kabartma tozu.

Tüm malzemeleri kek hamuru kıvamına gelecek şekilde karıştırdım. Hamurun içine küçük doğranmış, kırmızı ve yeşil biber, 1 adet orta boy küp doğranmış patates ve bol miktarda kekik ilave ettim. 10 adet büyük muffin kalıbına paylaştırıp, 170 C'de 20 dakika pişirdim.