22 Aralık 2009 Salı

Yılbaşı Kurabiyeleri (Christmas Cookies) ve ATV

Son 10 günde hazırladığım birbirinden farklı konseptte kurabiye setleri fotoğraflarını paylaşmayı yeniyıl sonrasına erteleyip, bundan sonraki 10 gün boyunca, teslim etmeye başladığım yeni yıl / Christmas kurabiyelerini yayınlamayı planlıyorum.

Erken kutlanan yılbaşı partileri için hazırladım bu iki kurabiye setini. GingerbreadMan bu yılki yılbaşı kurabiyelerimde benim favorim. Her setin içinde mutlaka olacak bu komik adam.

Yılbaşı kuleleri, dilek ağacı şeklinde talep edildi kurabiyeleri ve minik dilek kartları ile birlikte. Kuleler maximum 20 kurabiye alıyor.



Ve bugün, diğer günlerden biraz daha farklı bir gündü benim için. Sofra Dergisi ekibinin hazırladığı, Atv'de cumartesi günleri öğle saatlerinde yayınlanan "Kültür Aşı" programının yılın son haftası ve yeni yıl konulu programında yayınlanmak üzere çekim yaptık. Çok kez TV programlarına röportaj için konuk olmuştum, ama kamera karşısında ilk kez kurabiye süsledim.
Farklıydı, heyecanlıydı, en önemlisi gurur vericiydi.

İzlemek isterseniz, bu Cumartesi (26 Aralık 2009) Atv'de 12:15 'te Kültür Aşı Programındayım :)